2017年6月8日 星期四

特別的狙擊技巧:公司要先自我澄清,我才會出沽空報告

節錄自騰訊財經與Muddy Water創辦人Carson Block的訪問


Carson Block认为,虽然没有正式全文报告,这个信息展示也非常具体。“我们今天没有发布报告是和Sohn大会主办方的协商所致,因为参加这个会是要交钱的,所以大会主办方不希望我们在会后马上公布报告,主办方希望大家花钱参会获得信息,我们会发布报告的。我们会等敏华有回应了之后再发布报告。这家公司现在停止交易了,我们要等他们回复了再发布报告。

大哥,你show個幾張ppt slide只有結論,沒有附上任何明確的證據,連你叉我咩都唔知,點「回覆」? 另一方面,只有真正有問題的公司,才會想到沽空者會攻擊哪個部分,要是敏華率先回覆了,豈不是此地無銀三百兩?

咁樣沽空係咩玩法?

說話回來,上一篇blog文我才抱怨走寶了,現在反倒是逃過一劫。

7 則留言:

  1. 敏華是一家神奇的公司。早幾年同佢地IR有過一次電話會議,始終無法建立到conviction,但股價又年年升,呻左好多年走寶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 散戶兄:
      我琴日有聽con call, 黃敏利無論係廣東話定普通話都係好難聽XD

      呢類行業就係咁, 品牌算係有d, 但成敗80%都係講執行力, 講成本控制.物流 etc
      要驗證就只有親身落場望, 聽番黎既野意義唔大

      刪除
  2. 做法似足香港八卦離誌
    先放風出黎, 大約列出數點, 令到投資者扔貨
    目標公司一定會盡快反駁數點 令投資者開始重拾信心
    然後再列出一份更詳細報告出來, 令股價好似過山車咁波動
    有少少玩心理, 一開始驚而拋售, 管理層回應指控時又貌似合理而有意重新吸納股份, 然後再扔返詳細報告出黎, 投資者心理上會更驚

    當然哩個做法成唔成功就要睇份報告真定假

    回覆刪除
    回覆
    1. 買港股就預左容易中伏, 所以如果公司真係出千, 被狙擊我都無話可說
      先唔理沽空理據係強定弱, 以往沽空機構慣例都係用報告,用理據黎沽空賺錢
      但今次完全係出口術操縱市場情緒, 監管機構話無問題個下先好野

      刪除
  3. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 呢個遊戲玩多幾次就唔WORK 架喇.

    回覆刪除